ARCEAS
O ourensán José Carlos Otero Pérez é o novo campión galego
9/12/2011

XVI Campionato Galego de Caza de Arceas

O pasado 3 de decembro disputouse no Tecor da Sociedade de Caza “A Tomiñesa” sito no concello pontevedrés de Tomiño, o Campionato Galego de Caza de Arceas organizado pola Federación Galega de Caza en colaboración con dita Sociedade de Caza.

Á cita acudiron un total de 22 participantes clasificados dende os seus respectivos campionatos provinciais e o campión da edición anterior. Todos eles, xunto cos seus xuíces asinados por sorteo, tomaron partida nesta importante cita do calendario de competicións da Federación Galega de Caza.
A 9.00 h, deuse o pistoletazo de saída desta décimo sexta edición que estivo marcada pola presenza relativa de arceas, xa que se estimaba que o número de pezas abatidas fose maior do que a postre se entregaron no control.

Unha vez que fixeron a entrada tódolos participantes no control, todos eles dentro do horario previsto pola organización, o Xurado de Competición, a vista dos resultados deu a coñecer a clasificación final quedando do seguinte xeito: José Carlos Otero Pérez foi o Campión Galego con 1 arcea e 500 puntos. Co mesmo número de puntos situouse o cazador pontevedrés Andrés Pereira Pereira que acadou o subcampionato. Xa no terceiro posto, tamén co mesmo número de puntos e pezas que os dous primeiros clasificados, situouse o coruñés José Constantino Domínguez Agulleiro.

Estes dous primeiros clasificados representarán a Galicia no vindeiro Campionato de España de Caza de Arceas que se disputará o vindeiro día 17 de decembro en Sos del Rey Católico – Zaragoza.

CAMPIONATO DE CAZA MENOR ADAPTADO
14/10/2019
O galego Artemio Formoso gañador do primeiro Campionato de España de Caza Menor con Can para Cazadores Adaptados

NACIONAL DE PERCORRIDOS DE ARCO