CAZA ESPAZOS PROTEXIDOS
Ciudad Real acollerá o VI Observatorio Cinexético da RFEC “Caza, espacios protegidos y desarrollo rural”
15/3/2012

Un ano máis, o observatorio itinerante da Real Federación Española de Caza analizará a situación da caza en España, tratando de identificar a sua problemática e procurar solucións.

Será a localidade castelán-manchega de Ciudad Real a que albergará, o vindeiro 29 de marzo, as ponencias e debates deste Observatorio, que nesta ocasión se centrará na caza en espazos protexidos, como parques nacionais e o seu control poboacional por medios distintos aos da caza tradicional.

A xornada dará comezo ás 16.30h da tarde e constará de dous bloques principais: “A Caza e os espazos protexidos” e “Caza deportiva ¿un uso incompatible coa conservación? Onde diversos expertos en caza, medio ambiente e xestión de espazos naturais protexidos debaterán sobre esta situación.

Como ven sendo habitual a entrada é gratuíta e ao remate da xornada a RFEC elaborará un manual coas conclusións deste Observatorio.

Descargar Programa e Folla de inscrición

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría