VISITA
Beatriz Mato, Conselleira de Medio Ambiente e O.T., visita as instalaci贸ns da FGC
9/11/2015

O primeiro encontro entre a nova Conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, e os representantes dos cazadores galegos, tivo lugar na mañá de hoxe na sede da Federación, sita no Estadio Multiusos de San Lázaro, en Santiago.

A Conselleira achegábase á casa dos cazadores galegos ás 11,30 horas, acompañada da nova Directora Xeral de Conservación, Ana María Díaz, onde era recibida polo Presidente da Federación, Javier Nogueira, que estaba acompañado da Xunta Executiva e dos catro Presidentes Provinciais.

Os federativos puxeron ao día á responsable da Consellería, explicáronlle  quen é a federación,   que representa  aos cazadores galegos así como ao 85% de sociedades titulares de Tecores, ao tempo que afondaron na situación da caza en Galicia desde o punto de vista social, rural, saudable, e sustentable.

A xestión e a formación foron puntos esenciais da xuntanza, e os representantes da FGC tamén lle entregaron á responsable do MOT un manifesto en contra da prohibición da munición de chumbo que se está a tramitar no Parlamento de Galicia, e fixéronlle varias propostas para a posta en valor da caza, unha actividade que xera un volume de negocio superior aos 111 millóns de euros anuais, sendo un dos principais motores económicos das zonas rurais.

A Conselleira amosouse moi receptiva coas propostas dos cazadores galegos, e manifestou o seu compromiso con tódolos puntos tratados.

Por último, como novidade, Beatriz Mato, informou aos representantes da Federación, que durante este mes de novembro entrará en vigor a Licenza Única de Caza.

CAZA DURANTE O CONFINAMENTO
27/03/2020
Resposta do Presidente da FGC 谩 nova "El coronavirus no frena la caza en Galicia"

POR MOR DO CORONAVIRUS