COPA CAMPIÓNS COELLO
A Copa de Campións foi para Jaime López
22/10/2018

O 20 de outubro tiña lugar a Copa Campións de Cans de Rastro sobre Coello, unha proba na que participaron os lotes de cans que obtiveron os mellores resultados nas diferentes probas neste 2018. Entre os clasificados estaba o Campión da Copa España, o Campión Galego, o Campión da Copa Galicia, o Campión provincial de A Coruña, o subcampión do provincial de Pontevedra e o Campión do Can de Ouro.

Esta proba de Campións estivo organizada polo Clube de Amigos dos Cans de Caza e contando coa colaboración da Sociedade de Caza Cinexética Carnotana e a Federación Galega de Caza.

A proba desenrolouse no Tecor Societario “O Horreo” e actuando como Director da Proba José Manuel Pallas Germiñas. Todo trascorreu sen imprevistos e a densidade de coellos foi suficiente para ver o bo traballo dos diferentes lotes de cans participantes. Un traballo dos lotes que fixo que os xuíces tiveran un duro traballo e mostra delo e o apretado da clasificación na que entre os tres primeiros clasificados tan so houbo 3 puntos de diferencia.

Foi o lote de cans propiedade de Jaime López Castro o que se convertía no campión da proba con 468 puntos. A tan so un punto do campión, a prata era para Alfonso Rey Baulde. E con 465 puntos o terceiro clasificado era o actual Campión Galego da especialidade, José Javier Suárez Rama.

A cadela “Polvora” propiedade do Campión Jaime López Castro foi nomeada como Mellor Can da Proba con 128 puntos.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA SAN HUBERTO