TROFEO CIDADE DE NARÓN
Juan José Canosa con “Nike da Chousa” gañador do Trofeo Cidade de Narón
21/06/2021

VIII Trofeo Cidade de Narón de San Huberto

O 19 de xuño tiña lugar en Narón (A Coruña), unha proba da Copa Galicia da especialidade baixo a organización da Sociedade de Caza e Pesca de Xuvia e coa colaboración da Federación Galega de Caza de A Coruña.

Destacamos a alta participación con ata 32 cans inscritos que se dividiron en catro campos moi aptos e nos que se apreciaron moi bos traballos de cazadores e cans. Catro campos nos que clasificaban para o barrage o mellor de cada un deles sendo o mellores Juan José Canosa, Jorge Martín, Fernando Manso e Jaime Aneiros.

Foi o cazador Juan José Canosa Vigo co pointer macho de nome “Nike da Chousa” o que acadou o primeiro posto no barrage con 66 puntos. Con 61 puntos e en segunda posición remataba Jorge Martín Sánchez co pointer macho “Bicho da Chousa”. “Chispa” propiedade de Fernando Manso Gómez foi o terceiro clasificado con 54 puntos.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA RRCC