CAZA E AGRICULTURA
O Observatorio Cinexético da Real Federación Española de Caza peregrina a Galicia
29/7/2010

A situación da caza en España: os danos nos cultivos e as especies cinexéticas

A caza e a agricultura non poden ser conceptos antagónicos, antes ao contrario deben ser duas realidades complementarios que conviven e interactúan. A crecente expansión das especies de caza maior, fundamentalmente o xabaril, e a explosión das poboacións de coello nalgunhas zonas do territorio español están xerando tensións entre a caza e a agricultura. Co ánimo constructivo que o caracteriza, o Observatorio Cinexético da RFEC abordará este tema, pero con valentía e fuxindo da polémica estéril e irresponsable. Con espírito de que sexa proveitoso, quérese analizar este problema nos seus distintos aspectos e vertentes, tratando de buscar solucións, de tender pontes e xuntar beiradas. En moitas ocasións unha delgada liña vermella separa o conflicto da solución. Este foro quere ser un lugar de debates serios, constructivos, tratando de atopar, entre todos, fórmulas para avanzar de xeito responsable, cara unha realidade mellor e máis xusta para todos.

Santiago de Compostela acollerá, o vindeiro sábado 2 de outubro, esta xornada na que poderán inscribirse cazadores, directivos de sociedades de caza, agricultores, xestores cinexéticos, técnicos, etc. A asistencia a este foro será gratuita, con aforo limitado. A xornada desenrolarase en sesión de mañá e tarde e estará estructurada en tres mesas de traballo que pretenden abordar todos aqueles aspectos relacionados con esta problemática que tanto preocupa ao mundo rural. Cada mesa terá unha duración aproximada de duas horas.

Abrirá a xornada a Mesa Xurídica co título “¿É posible un sistema máis xusto?” e na que participarán membros da xudicatura, expertos en dereito agrario e cinexético, expertos doutros países comunitarios e responsables da administración.

A continuación desenrolarase a Mesa Técnica baixo o epígrafe “Experiencias e ferramentas para delimitar os danos”, na que participarán expertos de diferentes autonomías na prevención e a loita contra os danos tanto de especies de caza maior como de menor.

No terceiro lugar a Mesa Social coa cabeceira “Procurando solucións para minimizar o conflicto”. Formarán parte desta mesa representantes dos agricultores, das sociedades de cazadores e da administración.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

CURSO FORMACION XUÍCES TIRO