CARNE CAZA
A carne de caza é natural e ecolóxica, criada en liberdade e sen medicar
8/5/2012

A Federación Española de Caza leva traballando máis dunha década na munición substitutiva do chumbo.

Ante o informe do Comité Científico da Axencia Española de Seguridade Alimentaria (AESAN), sobre o risco asociado á presenza de chumbo na carne de caza, a Federación Galega de Caza fai un chamamento á serenidade e á prudencia, e entende que é inxustificada a alarma social que se está xerando ao respecto.

A propia AESAN, no seu estudo, recomenda limita-lo consumo semanal deste tipo de carne a 150 gramos, ou o que é o mesmo 8 kg. ao ano, que no caso concreto de Galicia practicamente non se dan consumido.

O estudio refírese basicamente ao consumo de especies de caza menor, sobre perdices que se comercializan, a maioría delas cazadas en axexo cunha dose de chumbo moi superior ás perdices que se cazan ao salto, caso de Galicia, e mesmo sobre codornices ás cales se lles insertaba de xeito artificial materiais de chumbo.  É posible que a incidencia do chumbo na carne, e no seu posterior tratamento na cociña, non sexa de todo saudable pero a incidencia do mesmo é mínima; aínda así, a Real Federación Española de Caza leva traballando máis dunha década nunha munición substitutiva, de xeito seria e empírica, mesmo colaborando coa Universidade Complutense de Madrid e co prestixioso catedrático Francisco Javier Pérez Trujillo.

E por último, a Federación Galega de Caza tamén amosa a súa sorpresa porque o colectivo non foi invitado a participar no estudio, e a falta de analizar máis polo miúdo o informe, vota de menos a comparativa con outro tipo de alimentos substitutorios, porque precisamente a carne de caza, é natural e ecolóxica, criada en liberdade e sen medicamentos.

FGC - CMATV
06/02/2023
A caza menor e a posta en valor do cazador foron propostas presentadas pola FGC ante a Conselleira de Medio Ambiente

SECRETARIA XERAL PARA O DEPORTE